جستجوگر پیشرفته سایت



دانلود آهنگ کسری زاهدی دریا شو

دانلود آهنگ کسری زاهدی دریا شو

امروز در خدمت شما هستیم در وبسایت پی ام موزیک / با دانلود آهنگ جدید و دلنشین به نام "دریا شو" تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم از کسری زاهدی با تکست و بهترین کیفیت موجود

Download New Music By: Kasra Zahedi ♪♪ “Darya Sho Ta Mahi Shavam” With Text And 2 Quality 320 & 128 From ♫ PmMusic ♬

دانلود آهنگ کسری زاهدی دریا شو تا ماهی شوم

متن آهنگ دریا شو کسری زاهدی

──┤♩♬♫♪●|♬|●♪♫♩♬├──

دریــا شـو تا مـاهی شـوم 🎺
به سمت تو راهـی شـوم
مـاندم چگونـه در غمت آن کس که میخواهـی شوم 🎺
پیلـه شوی پروانـه ام از عشقِ تـو دیوانـه ام
ای خانـه ات آبـاد ببین من خانـه ای ویرانـه ام 🎺
همچـو اشکـی که در لحظه غـم میریـزد
قلب من را نگـاه تو به هـم میریـزد 🎺
دریــا شـو تا مـاهی شـوم
به سمت تو راهـی شـوم 🎺
شدم آوازه خـوان شهر غـم
دردت به جـانم نـرو نـامهربانـم 🎺
pm music co دانلود آهنگ کسری زاهدی دریا شو
نمـاندی که نشستـه درد تو بـر استخـوانم
نشد با تو بمـانم 🎺
همچـو اشکـی که در لحظه غـم میریـزد
قلب من را نگـاه تو به هـم میریـزد 🎺
دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
گویند کـه عشقِ تـو پر از درد و فریبست 🎺
عجب عشق عجیب است که بـا من غریبست
گویند هـزاران گل آلاله در این شهـر 🎺
عجب عشق عجیب است که بـا من غریبـه اس
دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم 🎺
مـاندم چگونـه در غمت آن کس که میخواهـی شوم

──┤♩♬♫♪●|♬|●♪♫♩♬├──

کسری زاهدی دریا شو

تعداد بازديد : 137
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش